אורך המפגש כשיעור בין 40-60 דקות
מומלץ מאד לשמור על קבוצות קטנות
הקבוצות נחלקות לפי רמות גיל, בהתחשב במספר התלמידים בכל שכבה
מכיתה ב ומעלה
אם נצליח לכוון את הילד, בהיותו צעיר, לאהוב את המילה הכתובה, לרצות לפרוט אותה לפרוטות, לנסות ליצור ממנה יצירות, ולהצליח לדלות ממנה אוצרות – הוא ימשיך לאהוב מילים, משפטים ואחר כך סיפורים גם בהמשך הדרך.
האם ניתן להביא ילד לכך שיאהב את המילה הכתובה? שיחבב את הניסוח הארוך יותר? שיבחין בין מילה יפה למילה פחות טובה?
כן, זה אפשרי. בתנאי שנצליח להביאו לכך שיכיר בערך הדבר, וזה תפקידנו כמחנכים.
כולנו נולדים לתוך ספרים. כמעט בכל בית יש ספרים וישנם מדפי ספרים.
אבל, האם כל אחד מאתנו יודע איך בכלל נולד הספר שהוא מחזיק בידו?
ממש לא!
מי שיודע מה עובר על הספר מרגע שהסופר כותב אותו ועד שהוא יושב על מדפי חנות הספרים ואחר כך מגיע למדפי ארון הספרים בבית, מרגיש הרבה יותר מחובר למה שהוא קורא, והלא הקריאה חשובה מספיק בשביל שננסה לחבב אותה על הילד.
הסופרת מנוחה פוקס כתבה עד היום למעלה מ-350 ספרים לכל גיל. למרות עיסוקיה הרבים והצלחתה המטאורית בתחומי הרדיו והעיתונאות, היא לא פסקה לכתוב ספרים זה שלושה עשורים וחצי.
מנוחה פוקס שהחלה את דרכה כעיתונאית, נחשבת לאחת הסופרות היותר פוריות במגזר הדתי. מנוחה פוקס מוכרת גם כאשת חינוך, מרצה מבוקשת ומנחת הורים מוסמכת, שדוגלת בחינוך באמצעות "חיזוקים חיוביים". גישה זו באה לידי ביטוי בספריה, אם כי באווירה קלילה ויצירתית האהודה על ילדים ומבוגרים
וזה כנראה סוד הצלחתה !
לקבלת טיפים מעשיים ומחזקים לבית רגוע יותר
ישירות למייל שלך:
להזמנת ספרים, הרצאות ומפגשים ניתן ליצור קשר
© האתר נבנה ע״י יעל מור בנית אתרים, קידום אתרים ועיצוב גרפי
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים